Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Οι πέντε πιο τρομαχτικές ερωτήσεις για έναν άντρα

*Οι πέντε πιο τρομαχτικές ερωτήσεις για έναν άντρα*
Αυτές οι ερωτήσεις είναι:
1)Τι σκέφτεσαι?
2)Με αγαπάς?
3)Είμαι χοντρή?
4)Αυτή είναι πιο όμορφη από μένα?
5)Τί θα έκανες αν πέθαινα?

Αυτό που κάνει αυτές τις ερωτήσεις τόσο δύσκολες είναι ότι κάθε μια είναι σίγουρο ότι θα εξελιχθεί σε ένα τεράστιο τσακωμό αν ο άντρας δεν απαντήσει σωστά.( δηλ. πεί την αλήθεια ).
Επομένως, κάθε ερώτηση αναλύεται παρακάτω με τις πιθανές απαντήσεις:

1. *Τί σκέφτεσαι?*
Η σωστή απάντηση είναι φυσικά: "Συγνώμη που ήμουν λίγο σκεπτικός αγάπη μου. Μόλις συλλογιζόμουν τι ζεστή, υπέροχη, ευγενική, περιποιητική και έξυπνη γυναίκα είσαι και πόσο τυχερός νιώθω που σε γνώρισα."
Φυσικά αυτή η απάντηση δεν θυμίζει σε τίποτα την πραγματική απάντηση, η οποία πιθανότατα είναι μια από τις ακόλουθες:
α. Τίποτα
β. Το ποδόσφαιρο
γ. Τη Τζούλια Αλεξανδράτου
δ. Πόσο χοντρή είσαι
ε. Πώς θα ξόδευα τα λεφτά απ΄την ασφάλεια αν πέθαινες...

2. *Μ'αγαπάααας???*
Η καλύτερη απάντηση είναι "ναι", ή ίσως με περισσότερη έμφαση "Ναι καρδιά μου".

Οι ακατάλληλες απαντήσεις περιλαμβάνουν τα:
α. Ναι ρε γαμώτο σου
β. Αν πω ναι θα νιώσεις καλύτερα?
γ. Εξαρτάται από το τί εννοείς όταν λες αγάπη
δ. Έχει σημασία?

ε. Ποιός, εγώ???

3. *Είμαι χοντρή?*
Η σωστή απάντηση δίνεται με έμφαση και είναι:
"Φυσικά και όχι!!!"
Οι ακατάλληλες απαντήσεις περιλαμβάνουν τα:
α. Σε σύγκριση με τι?
β. Δεν σε λένε και χοντρή, αλλά δεν είσαι ακριβώς αδύνατη..
γ. Σου πάνε τα παχάκια
δ. Έχω δει και πιο χοντρές
ε. Τι είπες? Γιατί σκεφτόμουν πώς θα ξόδευα τα λεφτά απ΄ την ασφάλεια αν πέθαινες...

4. *Αυτή είναι πιο όμορφη από μένα?*
Για άλλη μια φορά, η σωστή απάντηση δίνεται με έμφαση και είναι: "Φυσικά και όχι!!!"
Οι λάθος απαντήσεις περιλαμβάνουν τα:
α. Ναι, αλλά εσύ έχεις χρυσή καρδιά
β. Δεν είναι πιο όμορφη, αλλά είναι σίγουρα πιο αδύνατη
γ. Όχι όσο όμορφη ήσουν εσύ στην ηλικία της
δ. Τι εννοείς όμορφη?
ε. Τι είπες? Γιατί σκεφτόμουν πώς θα ξόδευα τα λεφτά απ΄ την ασφάλεια αν πέθαινες...

5*. Τί θα έκανες αν πέθαινα?*
Εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί η σωστή απάντηση. Όπως και να απαντήσεις, προετοιμάσου για μια σειρά από ερωτήσεις, συνήθως σαν και αυτές:
Γυναίκα: Θα ξαναπαντρευόσουν?
Άντρας: Φυσικά και όχι
Γυναίκα: Γιατί όχι? Δεν σ' αρέσει που είσαι παντρεμένος?
Άντρας: Φυσικά και μ' αρέσει
Γυναίκα: Και τότε γιατί δεν θα ξαναπαντρευόσουν?
Άντρας: Οκ, θα ξαναπαντρευόμουν
Γυναίκα: Ναι ε?( με πληγωμένο ύφος)
Άντρας: ουφ...
Γυναίκα: Και θα κοιμόσασταν στο κρεβάτι μας?
Άντρας: Που αλλού θα κοιμόμασταν?
Γυναίκα: Και θα έβγαζες τις φωτογραφίες μου και θα έβαζες τις δικές της?
Άντρας: Έτσι νομίζω θα έπρεπε
Γυναίκα: Και θα την άφηνες να παίζει με τις ρακέτες μου?
Άντρας: Δεν μπορεί. Είναι αριστερόχειρας.
Γυναίκα: .....ησυχία.....
Άντρας: Φτου σου γμ τ...

1 σχόλιο: